Kundeservice og support er vigtige parametre

300x300 support

For at sikre at systemerne og softwaren altid er tilgængelig er systemvedligeholdelse essentielt. Dermed undgår du driftstop og uventede problemer. Invent tilbyder supportaftaler, hvor I er sikret at Inventor - og dermed resten af produktionen - hele tiden kører efter bogen. Inventor kan installeres forholdsvis simpelt via USB eller installationspunkt.

Vi oplever dog, at kunderne møder problemer, når selve opsætningen af f.eks. templates, styklister eller filhåndteringen i Vault skal behandles. Derfor råder vi også til at få professionel support fra dag 1, så I med kyndig vejledning undgår startvanskeligheder, og hurtigt kan komme i gang med at bruge programmet. På den måde får jeres medarbejdere mere tid til at fokusere på det, I skal tjene penge på, nemlig deres primære arbejdsopgaver. 

Aftalen indeholder også installation i forbindelse med nye programversioner af Inventor og sideløbende telefonsupport.I kan altid kontakte os, hvis eventuelle tvivlsspørgsmål eller andre forhindringer skulle opstå. I sådanne tilfælde står vi naturligvis til rådighed med kyndig vejledning, så I hurtigt kan komme i gang med at bruge programmet igen og komme videre med jeres arbejde.

Telefon- og on-site support
Vores support kan opnås på flere måder. I kan enten kontakte os over telefonen og få direkte telefonsupport eller vi kan komme ud til jer og udføre on-site support i jeres virksomhed. Vores aftaler indeholder telefonsupport for samtlige brugere af Inventor i den pågældende virksomhed.Via Teamviewer, har vi mulighed for at logge på din skærm og derved finde ud af, hvor problemet ligger. En anden mulighed er, at I sender os jeres filer og at vi så efterfølgende guider jer videre over telefonen.

I tilfælde hvor nye brugere skal tilkobles systemet eller hvor der tale om computerskift, kan onsite support være at foretrække. Har I mange spørgsmål, som I ønsker svar på, kan I evt. sende dem til os, så vi kan forberede os inden vi kommer ud til jer. Vores langvarige erfaring med Inventor gør, at I ved et onsite support-besøg får en hel masse viden stillet til rådighed og derfor hurtigt og effektivt kan få løst jeres problemer, så I kan komme videre med jeres arbejde.

Konstruktionsopgaver hos jer  
Onsite support kan også være relevant, hvis I har større konstruktionsmæssige spørgsmål, der ikke umiddelbart kan løses over telefonen. Skulle I have specifikke spørgsmål omkring specifikke konstruktioner i Inventor, er I også meget velkomne til at kontakte os.

Ekstern konsulentarbejde
Vi kan også tilbyde at løse konstruktionsopgaver ude hos jer i form af ekstern konsulentarbejde.

For mere information omkring vores supportaftaler kontakt:

Tlf.: +45 87 47 00 17
E-mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Support

Åbningstider Mandag - Torsdag 8 - 16, Fredag 8-14