CAD Administration

160212 Steen 004Lad Invent tage hånd om installation, support og rådgivning, og få frigivet dine medarbejderens ressourcer til at kunne koncentrere sig om det, de er bedst til, nemlig deres primære arbejdsopgaver. Efter en grundig gennemgang af opsætninger og programmer, vil medarbejderne være selvkørende i dagligdagen

CAD administration er til for jer

CAD administration som ekstern ydelse er jeres sikkerhed for at Autodesk Inventor installationen fungerer professionelt hos jer. 

Som professionelt konsulenthus med mange års bæredygtig viden, tager vi hånd om at få systemer og brugere til at arbejde optimalt. I får et optimeret og godt vedligeholdt system, som passer nøjagtig til jeres behov til yderst rimelige priser. CAD Administration indeholder løbende besøg med installation ved nye programversioner af Inventor, løbende telefonsupport og opgraderings uddannelse ved nye programversioner af Inventor. 

Installation og opsætning

Det er let at installere Inventor via USB eller installationspunkt, men hvad med kompatibilitet med computeren og tilhørende drivere og hvad med opsætning af Inventor og netværket? Hvad med templates og nye funktioner?

 Følgende hovedpunkter er indeholdt i løbende installationsbesøg.

  • System gennemgang for kompatibilitet med nye programmer.
  • Installation af drivere og tilhørsprogrammer.
  • Installation og opsætning af Inventor, opdatering og konfiguration af templates.
  • Installation og opsætning af CAD programmer.
  • Installation af Vault.
  • Installation af Datamanagement server.
  • Udarbejdelse af installations rapport.

CAD administration kan være meget omfattende, og ikke alle har brug for den samme service. Derfor har vi lanceret en CAD Serviceaftale, som dækker de punkter vi sammen finder ud af at I har behov for i netop jeres tilfælde.

Serviceaftaler er delt op i grupper, hvor man kan vælge hvilke ydelser man ønsker service på. Læs mere under punktet CAD Serviceaftale.

Support

Åbningstider Mandag - Torsdag 8 - 16, Fredag 8-14