Telefon- og Onsite support

160212 support 001Vores support kan ydes på flere forskellige måder. I kan enten kontakte os over telefonen og få direkte telefonsupport eller vi kan komme ud til jer og udføre onsite support hos jeres virksomhed – det er helt op til jer.

I forbindelse med vores telefonsupport har vi mulighed for at logge på den pågældende brugers skærm og derved finde ud af, hvor problemet ligger. En anden mulighed er, at I sender os jeres filer og at vi så efterfølgende guider jer videre over telefonen. 
Skulle I have specifikke spørgsmål omkring f.eks. konstruktioner i Inventor er I også meget velkomne til at kontakte os. Vores aftaler indeholder telefonsupport for samtlige brugere af Inventor i den pågældende virksomhed.

I tilfælde hvor nye brugere skal tilkobles systemet eller hvor der tale om computerskift, kan onsite support være at foretrække. Onsite support kan også være relevant, hvis I har større konstruktionsmæssige spørgsmål, der ikke umiddelbart kan løses over telefonen.

I kan i forbindelse med onsite support også på forhånd have lavet en liste med forskellige spørgsmål, som I kan få svar på, når vi kommer ud til jer. Vores langvarige erfaring med Inventor gør, at I ved et onsite support-besøg får en helt masse viden stillet til rådighed og derfor hurtigt og effektivt kan få løst jeres problemer, så I kan komme videre med jeres arbejde.

Ønsker I telefonsupport, kan I ringe på +45 87 47 00 17 eller sende en mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. (Husk at skrive jeres navn og telefonnummer i mailen, så vi kan få fat I jer efterfølgende).

Support

Åbningstider Mandag - Torsdag 8 - 16, Fredag 8-14