Kundeservice og support er vigtige parametre

Invent A/S | Kundeservice og support | Din professionelle CAD leverandør

For at sikre at systemerne og softwaren altid er tilgængelig er systemvedligeholdelse essentielt. Dermed undgår du driftstop og uventede problemer. Invent tilbyder supportaftaler, hvor I er sikret at Inventor - og dermed resten af produktionen - hele tiden kører efter bogen. Inventor kan installeres forholdsvis simpelt via USB eller installationspunkt.

Vi oplever dog, at kunderne møder problemer, når selve opsætningen af f.eks. templates, styklister eller filhåndteringen i Vault skal behandles. Derfor råder vi også til at få professionel support fra dag 1, så I med kyndig vejledning undgår startvanskeligheder, og hurtigt kan komme i gang med at bruge programmet. På den måde får jeres medarbejdere mere tid til at fokusere på det, I skal tjene penge på, nemlig deres primære arbejdsopgaver. 

Aftalen indeholder også installation i forbindelse med nye programversioner af Inventor og sideløbende telefonsupport.I kan altid kontakte os, hvis eventuelle tvivlsspørgsmål eller andre forhindringer skulle opstå. I sådanne tilfælde står vi naturligvis til rådighed med kyndig vejledning, så I hurtigt kan komme i gang med at bruge programmet igen og komme videre med jeres arbejde.

Telefon- og on-site support
Vores support kan opnås på flere måder. I kan enten kontakte os over telefonen og få direkte telefonsupport eller vi kan komme ud til jer og udføre on-site support i jeres virksomhed. Vores aftaler indeholder telefonsupport for samtlige brugere af Inventor i den pågældende virksomhed.Via Teamviewer, har vi mulighed for at logge på din skærm og derved finde ud af, hvor problemet ligger. En anden mulighed er, at I sender os jeres filer og at vi så efterfølgende guider jer videre over telefonen.

I tilfælde hvor nye brugere skal tilkobles systemet eller hvor der tale om computerskift, kan onsite support være at foretrække. Har I mange spørgsmål, som I ønsker svar på, kan I evt. sende dem til os, så vi kan forberede os inden vi kommer ud til jer. Vores langvarige erfaring med Inventor gør, at I ved et onsite support-besøg får en hel masse viden stillet til rådighed og derfor hurtigt og effektivt kan få løst jeres problemer, så I kan komme videre med jeres arbejde.


Konstruktionsopgaver hos jer  

Onsite support kan også være relevant, hvis I har større konstruktionsmæssige spørgsmål, der ikke umiddelbart kan løses over telefonen. Skulle I have specifikke spørgsmål omkring specifikke konstruktioner i Inventor, er I også meget velkomne til at kontakte os.

Ekstern konsulentarbejde
Vi kan også tilbyde at løse konstruktionsopgaver ude hos jer i form af ekstern konsulentarbejde.

For mere information omkring vores supportaftaler kontakt:
Tlf.: 87 47 00 17
E-mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.