SmartInvent forenkler din hverdag
SmartInvent er din garanti for en kundetilpasset løsning, som matcher dine ønsker og behov til Inventor. Med SmartInvent kan du automatisere mange af hverdagens procedurer og rutiner. Helt konkret forenkler SmartInvent din hverdag. Du slipper for utallige gentagelser og dobbelt indtastninger. Du har muligheden for, at få hurtigere og mere positive arbejdsgange i Inventor og Vault. Med SmartInvent vil du opnå et bedre flow i din arbejdsgang.
En løsning der implementeres én gang, og som afregnes én gang
SmartInvent er en kundetilpasset løsning, med de elementer der har relevans for dig. Det betyder at vi hos Invent ser på alle tænkelige muligheder til din Inventor. Dernæst designer vi en løsning, som matcher lige præcis dine ønsker og behov. Vi plukker og udvælger elementer som har relevans for dig og dine arbejdsgange. Det sikre at du kun investere i elementer der har værdi for dig.
Et fleksibelt koncept
Du kan til enhver tid til- og fravælge de automatiseringer du har behov for. Alt sammen i takt med at din forretning udvikler sig, og dine behov ændres.
Hvilke elementer kan din SmartInvent indeholde?
Opnå datasikkerhed og compliance med Autodesk Data Standart.
• Filpalcering i Vault
• Nummer generator
• Udfyld properties
• Mulighed for listevalg
• Krav om minimum udfyldning af data
Se hvordan det fungere i videoen herunder:
Vil du vide mere om SmartInvent?
Grib telefonen og ring på tlf. 87 47 00 17, eller send en mail med dine spørgsmål til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..
Vi vil med glæde fortælle dig mere om SmartInvent, og finde frem til en løsning der kan forenkle din hverdag i Autodesk Inventor.
Eller deltag på næste SmartInvent - Vault Webinar og bliv klogere på elementerne.